رستوران های مشهد
نوشته شده توسط : فرناز پناهی نیا

رستوران گیلدا مشهد

از رستوران های خوب مشهد می توان به رستوران گیلدا اشاره کرد. تور مشهد تابستان 98 این رستوران دارای منوی غذایی متنوع می باشد که همه روزه از صبح تا شب آماده پذیرایی از مسافران تور مشهد می باشد. در رستوران گیلدا انواع غذاهای ایرانی و سنتی سرو می شود. مسافران تور مشهد می توانند برای صرف غذا به این رستوران بروند و غذای مورد علاقه خود را میل کنند.

رستوران گیلدا مشهد

 


رستوران کبابی عبداللهی مشهد

رستوران کبابی عبداللهی مشهد یکی از رستوران های خوب مشهد می باشد که در قاسم آباد شهر مشهد واقع شده است. در این رستوران انواع کباب، جوجه و انواع خورش سرو می شود.ساعت کاری این رستوران از 12 الی 16 و 20 الی 24 می باشد. ظریفیت این رستوران 110 نفر می باشد از امکانات این رستوران می توان به پیک مورتوری رایگان اشاره کرد. مسافران تور مشهدمی توانند با رفتن به این رستوران غذای مورد علاقه خود را سرو کنند.

رستوران کبابی عبداللهی مشهد


رستوران قرمه خوران شاندیز مشهد

رستوران قرمه خوران شاندیز در حاشیه میدان آبشار مشهد واقع شده است. این رستوران همه روزه از ساعت 11 تا 24 آماده تور کیش پذیرایی از مسافران تور مشهد می باشد. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و سنتی سرو می باشد. طعم قرمه های این رستوران بی نظیر است. مسافران عزیز تور مشهد می توانند به رستوران قرمه خوران شاندیز سر بزنند و غذاهای خوش طعم و لذیذ میل کنند.

 رستوران قرمه خوران شاندیز مشهد

رستوران قرمه خوران شاندیز مشهد


رستوران سرداب عنبران مشهد

رستوران سراب عنبران یکی از رستوران های تور کیش خوب مشهد می باشد که در منطقه ییلاق خوش آب و هوای مشهد قرار گرفته است. این رستوران دارای رستوران رزرو تلفنی می باشد. در این رستوران انواع غذاهای سنتی و ایرانی سرو می شود. ساعت کاری رستوران سرداب عنبران از 11:00 صبح تا 2:00 بامداد می باشد. مسافران تور مشهد می توانند به این رستوران بروند و از غذاهای خوش طمعش در کنار عزیزانشان لذت ببرند.رستوران سرداب عنبران مشهدرستوران سرداب عنبران مشهدرستوران سرداب عنبران مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: رستوران های مشهد,رستوران های خوب مشهد,بهترین رستوران های مشهد,رستوران های معروف مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: